یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار CRM

۳ بازديد

همان طور که می دانید امروزه مشتریان به مهم ترین سرمایه شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده اند. بنابراین صاحبان شرکت ها و سازمان ها دنبال راهی هستند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ کرده و آن ها را برای خرید دوباره، ترغیب کنند. خرید نرم افزار CRM می تواند یک راه عالی و موثر جهت افزایش تمایل و جذب مشتری برای خرید محصولات باشد.

قیمت نرم افزار crm در قیاس با مزایای استفاده از این نرم افزار بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. مزایای استفاده از این نرم افزار و تأثیر مثبتی که در پیشرفت کسب و کار شما دارد خرید سیستم crm را کاملا توجیه می کند.

ما چگونه می‌توان با یک نرم افزار مشتریان یک فروشگاه را حفظ کرد؟ نرم افزار مدیریت مشتریان با استراتژی خود به مدیریت شما کمک می‌کند و وقتی مشتریان حفظ شوند، در واقع بقای شرکت نیز حفظ خواهد شد. بنابراین می توان گفت هر شرکت، سازمان یا فروشگاه آنلاین برای رونق فعالیت خود و پیشرفت به مشتریان وابسته است و خرید CRM می‌تواند یک نقطه قوت برای افزایش فروش از طریق سیستم جامع فروشگاهی در فروشگاه های زنجیره ای در نظر گرفته شود.

خرید سیستم crm و استفاده صحیح و اصولی از این سیستم به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و در راستای رفع نیازهای آن ها قدم بردارید. این موضوع سبب کسب رضایت مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریانی دائمی و وفادار به کسب و کار شما خواهد شد.

از آن جایی که خدمات و محصولات بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، محیط شرکت ها و کسب و کارها نیز رقابتی شده است. به همین دلیل لازم است تا برای افزایش خرید فروشگاه آنلاین به جای تولید انبوه محصولات به سمت سفارش سازی انبوه حرکت کرد و بیشتر به فکر نیاز و دغدغه های مشتری بود.

نرم افزارهای متنوعی طراحی و تولید شده اند تا به شما در پیشرفت کسب و کارتان و افزایش میزان فروش و سود کمک کنند. از جمله این نرم افزارهای کاربردی علاوه بر سیستم نرم افزار crm می توانیم به سیستم جامع فروش، نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار مدیریت شعب و …از مجموعه شاتوت اشاره کنیم.

 

سیستم نرم افزار crm

 

در کنار نرم افزار حسابداری یا نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه که هریک کاربرد خود را دارد، نرم افزار CRM یکی از ابزارهای تخصصی موجود در بازار است که به کمک آن می توانید به صورت تخصصی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. خرید نرم افزار CRM یک اقدام هوشمندانه خواهد بود چرا که مجموعه ای از نرم افزارهای فروش، بازاریابی و غیره است.

در ادامه قصد داریم تا به طور کامل درباره نرم افزار CRM صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. در صورتی که در فکر خرید سیستم crm هستید این مطلب می تواند سبب آشنایی بیشتر شما با نرم افزار crm فروشگاه شود و به شما در انتخاب و خرید مطمئن تر کمک کند.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟ نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، مخفف عبارت Customer Relationship Management Software است. صاحبان کسب و کار با استفاده از این نرم افزار می توانند به صورت موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از crm سیستم مدیریت می توانید به شکلی اصولی مشتریان خود را مدیریت کنید. سیستم نرم افزار crm به شما کمک می کند تا به راحتی مشتریان خود را دسته بندی کرده و اطلاعات مربوط به آن ها را به درستی ثبت و نگهداری کنید. این اطلاعات می تواند به شما در جهت رفع نیاز مشتریان و جذب بیشتر آن ها کمک کند.

بنابراین نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان به سمت کسب و کار شما جذب شوند و در بلند مدت می تواند به حفظ مشتریان سودآور کمک کند.

نرم افزار های CRM زیادی در بازار وجود دارند. بنابراین نرم افزار CRM خوب نرم افزاری است که اطلاعات را جمع آوری کند و آن ها را درون یک پایگاه اطلاعاتی داده ذخیره سازی، قرار دهد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید به درک درستی از رفتار مشتریان دست پیدا کنید.

همان طور که اشاره کردیم شرکت های فروش نرم افزار crm مختلفی در بازار موجود می باشد. شما می توانید در هنگام خرید نرم افزار crm فروشگاه به امکانات و ماژول های نرم افزار و همچنین به لیست قیمت نرم افزار crm توجه داشته باشید و با توجه به نیاز کسب و کار خود و مواردی که برای شما در اولویت قرار دارند مناسب ترین و کاربردی ترین نرم افزار را انتخاب نمایید.

قیمت نرم افزار crm شاتوت با توجه به امکانات و قابلیت هایی که در طراحی این نرم افزار مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به  مزایای نرم افزار crm بسیار مناسب می باشد. یکی از مهم ترین موارد ویژگی و امکانات نرم افزار CRM این است که می توانید با استفاده از ابزارهای CRM نقاط درد مشتری را پیدا و رفع کنید و به این ترتیب جذب مشتری را افزایش دهید.

خرید پودر دکلره

۳ بازديد

بهترین قیمت خرید دکلره برای رنگ مو

اما فارغ از میزان توانایی شما در دکلره کردن موها و شناخت شما از این تکنیک، تهیه مواد مناسب هم بسیار مهم است. در هر حال استفاده از انواع رنگ مو مستلزم استفاده از دکلره با همان مارک رنگ مو می باشد و شما باید همان گونه که یک رنگ را می ‌شناسید دکلره آن را هم به خوبی بشناسید و توانایی استفاده از آن را داشته باشید.

برند های بسیار مناسب برای رنگ کردن موها وجود دارد و شاید بین برند های رنگ مو، انهایی که در ایران تولید می ‌شوند از بهترین رنگ‌ ها باشند و البته موادی که همراه با این رنگ مو تولید می ‌شوند نیز یکی از بهترین موادی هستند که می‌ توانند در رنگ مو نیز به کار روند.

دکلره مو در دیدگاه اول برای افراد مبتدی امکان دارد که سخت و ترسناک به نظر آید. معمولا افرادی که خواستار دکلره هستند. می خواهند موهایشان را تا پایه ۹ تا ۱۰ دکلره روشن نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید دکلره مو می توانید اطلاعات لازم را از این مجموعه دریافت کنید. بسیاری از عزیزان شاید تجربه خوبی از روشن کردن موها نداشته باشند. امکان دارد برخی افراد در مو های خود تناژ زردی، نارنجی و یا قرمزی داشته باشند. لذا برای خرید دکلره مو باید از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

قیمت رنگ دکلره مو به نوع برند تولید کننده دکلره و درصد دکلره آن بستگی دارد. توجه داشته باشید که برای خرید این محصول حتما قیمت دکلره مو را از سایت ها و فروشگاه های معتبر جویا شوید. چرا که ممکن است در بعضی از فروشگاهای اینترنتی محصولی بی کیفت را با قیمتی بالا تر عرضه کنند.

قیمت خرید دکلره مو

نکات لازم برای خرید دکلره

خرید دکلره مو و مجموعه ای از محصولات متنوع ریموور, روشن کننده، انواع پودر دکلره، انواع دکوکرم و پاک کننده های رنگ مو, خرید پودر دکلره مو از برند های معتبر و محبوب ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و خرید پودر دکلره با بهترین قیمت را می توانید با مراجعه به وب سایت ما ببینید و از قیمت روز این محصولات آگاه شوید.

شما با خرید پودر دکلره مو به راحتی می توانید هر رنگی را از روی موهای خود را پاک کنید. سپس مو های خود را به هر رنگی که دوست دارید درآورید. از داشتن مو هایی با رنگ های زیبا لذت ببرید. همچنین از مو هایی با تن و رفله ناخواسته راحت شوید. اگر مو هایی به رنگ نارنجی دارید می توانید با ترکیب پودر دکلره خاکستری در ترکیب رنگی خود به راحتی نارنجی موهایتان را پاک کنید که در دکلره های رنگی می توان یافت.

انواع پودر دکلره و سایر مواد دکلره را حتما در ظرف های غیر فلزی با زمان مکث کافی و استاندارد استفاده نمایید. از اکسیدان های مناسب با شرایط موهای خود برای دکلره کردن استفاده کنید. قدرت پودرهای دکلره توسط کارخانه سازنده آن ها مشخص می شود. به هیچ وجه آبی یا سفید بودن رنگ آن ها تعیین کننده قدرت پودرها نمی باشد.

ویژگی های پودر دکلره با کیفیت

ویژگی‌های یک پودر دکلره خوب عبارتند از:

  • قدرت روشن کنندگی: یک پودردکلره خوب باید قدرت کافی برای روشن کردن موها را داشته باشد، بدون اینکه به موهای شما آسیب برساند.
  • عدم حساسیت: پودردکلره باید بدون ایجاد حساسیت، برای افراد با پوست حساس قابل استفاده باشد.
  • عدم ایجاد خارش و التهاب: یک پودر خوب نباید باعث خارش و التهاب پوست سر شود.
  • طولانی مدت بودن اثر: پودر دکلره باید برای یک مدت زمان طولانی روی موها اثر خود را نشان دهد و نیاز به تکرار زیاد نداشته باشد.
  • استفاده آسان: این محصول باید به گونه ای باشد که به راحتی با اکسیدان مخلوط شود.
  • حاوی مواد مرطوب کننده: بهتر است پودر دکلره حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده موها باشد تا از خشکی و آسیب به موها جلوگیری کند.
  • قابلیت تنظیم شدت روشنایی: پودر دکلره باید قابلیت تنظیم شدت روشنایی را داشته باشد تا بتوانید مطابق با نیازهای خود، میزان روشنایی را تنظیم کنید.
  • قیمت دکلره: پودر دکلره باید قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد.

رنگ مو

۳ بازديد

نکات استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ مو بدون آمونیاک یک راه برای رنگ کردن موها است که برخلاف رنگ موهای دائمی با آمونیاک، از ترکیبات رنگ ‌های طبیعی برای رنگ کردن موها استفاده می ‌کند. برای بهترین نتیجه از رنگ مو بدون آمونیاک، باید به موارد زیر توجه کرد:

تست رنگ

حتماً قبل از استفاده تست رنگ را بر روی یک بخش کوچک از موها انجام دهید تا از واکنش پوست سر با رنگ اطمینان حاصل کنید. تست قبل از استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک شامل چند مرحله است. ابتدا باید کمی از رنگ مو را در یک محل پوستی که در معرض نگهداری رنگ مو خواهد بود، مثلاً در پشت گوش یا روی دست، قرار داده و حداقل برای ۴۸ ساعت صبر کنید تا ببینید آیا بر روی پوست شما حساسیت ایجاد می ‌شود یا خیر .در صورتی که بر روی پوست شما پس از ۴۸ ساعت خارش، قرمزی، تورم و یا احساس داغی و سوزش ایجاد شد، نباید از آن رنگ مو استفاده کنید.

شستشو و مراقبت

موها را قبل از استفاده به ‌طور کامل شستشو دهید و آن‌ها را به‌ طور کامل خشک کنید.برای به دست آوردن بهترین نتیجه از رنگ موی بدون آمونیاک، باید به دقت از محصولات مرطوب کننده و نرم کننده مو استفاده کنید. برای به دست آوردن نتیجه‌ ای دقیق، باید دقیقاً به دستورالعمل محصول توجه کنید و زمان نگهداری را رعایت کنید.

نوع رنگ مو و نکات مراقبتی پس از رنگ کردن

نوع رنگ موی بدون آمونیاک را بر اساس نوع پوست سر و نوع موهای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، برخی از رنگ موهای بدون آمونیاک مخصوص موهای خشک و آسیب‌ می باشند. برای حفظ رنگ و زیبایی موهای رنگ شده با رنگ مو بدون آمونیاک، بهتر است از شامپو مخصوص برای حفظ رنگ استفاده کنید. توصیه می ‌شود بین هر بار استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک حداقل ۴ الی ۶ هفته وقفه داشته باشید تا موها به طور کامل به حالت طبیعی خود بازگردند.

در نهایت، برای داشتن موهایی زیبا و سالم، بهتر است برای خرید شامپو، دکلره و هر نوع محصولی که می‌ خواهید برای موهای خود استفاده کنید، مطمئن شوید که محصولات انتخاب شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به نوع پوست و موهای خود انتخاب کنید.

خرید رنگ مو طبیعی

انواع رنگ مو بدون آمونیاک

برای خرید رنگ موی بدون آمونیاک، اطلاع از انواع آن اهمیت دارد. رنگ مو بدون آمونیاک ممکن است در سه نوع نیمه دائمی، طبیعی و نیمه دائمی طبیعی عرضه شود.

  • رنگ مو بدون آمونیاک نیمه دائمی: این نوع رنگ مو تعادل pH پوست سر را حفظ می کند و معمولاً برای پوشش موهای سفید و یا تغییر رنگ مو به رنگی مشابه با رنگ قبلی استفاده می ‌شود. این نوع رنگ مو بیشتر برای آن دسته از افراد مناسب است که می ‌خواهند رنگ مویی ماندگار داشته باشند ولی به همان اندازه آسیب ندیدن پوست سرشان مهم است.
  • رنگ مو بدون آمونیاک طبیعی: این نوع رنگ مو شامل مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی، روغن‌های طبیعی و مواد مرطوب کننده است و به همین دلیل معمولاً برای افرادی که موهای خشک و شکننده دارند یا به سرماخوردگی و حساسیت در برابر مواد شیمیایی دچار می شوند، توصیه می‌ شود. این نوع رنگ مو پوشش کمتری می دهد، ولی موهای آسیب دیده را ترمیم و آن‌ها را نرم و لطیف می ‌کند.
  • رنگ مو بدون آمونیاک نیمه دائمی طبیعی: این نوع رنگ مو ترکیبی از دو نوع رنگ موی بدون آمونیاک نیمه دائمی و طبیعی است و به همین دلیل مزایای هر دو را دارد. به طور کلی، این نوع رنگ مو برای پوشش موهای خاکستری و تغییر رنگ مو به رنگی مشابه با رنگ قبلی استفاده می‌ شود.

نرم افزار حسابداری تحت وب

۴ بازديد

فرض کنید صاحب یک فروشگاه هستید و در حال خرید کالا برای فروشگاهتون هستید و نیاز دارید به صورت لحظه ای از آمار فروش و یا موجودی یک کالا اطلاع داشته باشید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید یا عدم خرید آن بگیرید، در این شرایط چه کار باید بکنید؟

یا مثلا فرض کنید در خارج از شرکت یا فروشگاهتون هستید و میخواهید یک حساب را با شخصی چک کنید و تسویه کنید و نیاز دارید از مانده حساب و وضعیت چک ها تون اطلاع پیدا کنید، در این شرایط چه باید کرد؟

برای آخرین مثال فرض کنید میخواهید با گوشی یا تبلت سفارش یک مشتری را در خارج از محل شرکت ثبت کنید و پیش فاکتور برای مشتری ارسال کنید، اینجا هم قطعا نرم افزارهای حسابداری قدیمی به کارتان نخواهد آمد و راه حل این موضوعات استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب است.

این روزها با توجه به حجم مشغله های کاری، افراد مدام در حال جابجایی هستند، علاوه بر این موضوع مدیران و حسابداران نیاز دارند بتوانند در هرجا و هر زمان به اطلاعات مالی کسب و کار دسترسی داشته باشند و این مهم فقط با نرم افزار حسابداری تحت وب ممکن است.

محصول پیش رو شما یعنی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت یک ابزار و نرم افزار همه جانبه است که می تواند در حیطه کاری شرکتی، خدماتی و فروشگاهی تمامی نیازهای شما اعم از حسابداری و باشگاه مشتریان را به شکلی نوین حل و فصل نماید.



ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت:

  • دسترسی آسان و سریع از همه دستگاه ها ( موبایل، تبلت و کامپیوتر)
  • سرعت بالا با وجود دسترسی اینترنتی
  • امکانات کامل و کاربردی ( فروش، انبار، خزانه داری و حسابداری)
  • تضمین امنیت اطلاعات
  • سادگی و راحتی کار با سیستم
  • امکان کار بصورت کاربری پیشرفته
  • کارآمد و بهینه
  • باشگاه مشتریان کارآمد

خرید سرور مجازی پر سرعت

۳ بازديد

سرور مجازی پرسرعت چیست

اگر می خواهید بدانید “سرور مجازی پرسرعت چیست؟”  جای درستی آمده اید. در این مقاله قصد داریم تعریف متفاوت و کامل تری از سرور مجازی پرسرعت ارائه دهیم. سرور مجازی که به عنوان سرور خصوصی مجازی نیز شناخته می شود، رایانه ای است که همیشه آنلاین، در دسترس و سریع در یک مرکز داده است. این سرور زیر مجموعه ای از یک سرور اختصاصی با ویژگی های مشابه است که البته هزینه کمتری دارد. خرید سرور مجازی پر سرعت براساس عملکردشان انواع مختلفی دارند. مانند سرور مجازی لینوکس، ویندوز، ترید و میکروتیک که هر کدام نقش مهمی در پیشرفت و رسیدن به هدف شما دارند.

vps ssd

سرور مجازی پرسرعت، یک رایانه مجازی در مرکز داده است که به صورت 24 ساعته در دسترس و دارای اینترنت پرسرعت است. در قسمت های بعدی به برنامه های سرور مجازی، کنترل پنل ها، مدیریت، قیمت گذاری و نحوه عملکرد سرور مجازی، اهمیت مکان سرور مجازی پر سرعت، مزایا و معایب آن می پردازیم.

سرور ssd چیست؟

اینترنت، شبکه عظیمی از کامپیوتر ها است که در سراسر جهان پراکنده شده اند. هنگامی که دو سیستم کامپیوتری به هم متصل شده و اطلاعات بین آن ها رد و بدل می شوند، این دو سیستم یک شبکه کوچک را تشکیل می دهند. تمامی کامپیوترهای دنیا از طریق کابل به اینترنت متصل هستند و آدرس منحصر به فردی برای شناسایی و دسترسی دارند. وقتی گفته می شود که شما به اینترنت متصل هستید، به این معنا است که سیستم شما به شبکه ای گسترده متصل می باشد و با یک آدرس اینترنتی خاص در حال سرویس دهی یا دریافت خدمات هستید.

برخی از سیستم ها به عنوان سرور ssd در این شبکه گسترده عمل می کنند. وقتی وب سایتی را در سرور ssd بارگیری می کنیم، محتویات وب سایت در سیستمی در اینترنت ذخیره می شود که سرور وب در آن نصب شده است. این وب سایت ممکن است حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره کند یا کاربران زیادی از سراسر دنیا به آن متصل شوند. در نتیجه، این سایت نمی تواند در یک سیستم کامپیوتری ساده وجود داشته باشد.

خرید سرور اختصاصی

۳ بازديد

یک سرور اختصاصی عملکردی مانند یک سرور داخلی را ارائه می دهد، اما تحت مالکیت، اداره و مدیریت کاربر می باشد. کاربر یا مشتری از راه دور به سرور اختصاصی از طریق اینترنت متصل می شود تا مجموعه ای از خدمات مبتنی بر سرور را انجام دهد و از مزایای آن بهره مند شود.

یک سرور اختصاصی ممکن است برای میزبانی برنامه ‌ها و یا خدمات و همچنین برای ذخیره ‌سازی داده‌ ها و خدمات پشتیبان‌ گیری استفاده شود. یک سرور اختصاصی همچنین ممکن است به صورت داخلی برای میزبانی و ارائه خدمات تخصصی، مانند اجرای فایل اختصاصی و یا سرورهای شبکه استفاده شود.

لازم به ذکر است که بدانید، خرید سرور اختصاصی ارزان به عنوان یکی از گزینه های هاستینگ با بالاترین عملکرد شناخته می شود. شما می توانید به خرید سرور اختصاصی مجازی مانند خرید خانه شخصی فکر کنید. در این خانه شخصی ( سرور اختصاصی ) هیچ شخصی شما را اذیت نمی کند و شما می توانید هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. در حالی که یک سرور اشتراکی بسیار شبیه زندگی در آپارتمانی است که در آن باید همه چیز را به اشتراک بگذارید.

مزایای استفاده از سرور اختصاصی

اکنون که با مفهوم سرور اختصاصی آشنا شدید، اجازه دهید تا به مزایای خرید سرور اختصاصی بپردازیم.

از جمله مزایای خرید سرور اختصاصی شامل:

  • 24/7 آپتایم
  • سرعت اتصال سریعتر
  • خطر کمتر حملات ویروسی
  • تعمیر و نگهداری آسان

به این موضوع توجه داشته باشید که سرورهای اختصاصی به طور خاص برای یک هدف طراحی نشده اند. می توان از آن ها برای میزبانی وب سایت ها، سرورهای بازی و یا هر چیزی که به مکانی برای چندین رایانه برای ذخیره و خواندن فایل ها نیاز دارد، استفاده کرد.

با خرید سرور اختصاصی نیازی نیست تا منابع را به اشتراک بگذارید

با یک سرور مشترک، شما در معرض محدودیت هایی هستید که این محدودیت ها همان به اشتراک گذاری منابع هستند. این بدان معنی است که قدرت پردازش CPU و RAM همه (و نه به طور مساوی) با سایر سایت های روی سرور توزیع می شود.

در نتیجه اگر وب ‌سایتی روی سرور، اسکریپت‌ های بدی را اجرا می‌ کند که حافظه زیادی را از بین میبرد، می ‌تواند بر عملکرد وب ‌سایت شما نیز تأثیر بگذارد. در صورتی که همسایگان سرور شما در ترافیک وب سایت، افزایش یافته باشند، همین امر صادق است. این اتفاق می تواند پهنای باند سرور را کاهش دهد و سرعت وب سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر این، خریداران و کاربران سایت شما ممکن است زمان بارگذاری کندی را هنگام استفاده از سایت شما تجربه کنند. اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول بکشد، خریداران و کاربران سایتتان ممکن است به جای آن به دنبال سایت های رقبای شما بروند.

با این حال، با خرید یک سرور اختصاصی، لازم نیست منابع را به اشتراک بگذارید. ظرفیت کامل سرور در اختیار شما می باشد و دیگر نگران کاهش سرعت سایت خود توسط شخص دیگری نخواهید بود.

افزایش سرعت سایت

با استفاده و خرید سرور اختصاصی فیزیکی، رسانه های موجود در سایت شما می توانند سریع تر بارگیری شوند. علاوه بر این، سرعت بالای سایت چندین مزیت دیگر را نیز به همراه دارد.

بهبود سئو

متخصصان سئو به خوبی از این موضوع آگاه هستند که سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی است که گوگل از آن برای تعیین رتبه موتور جستجو استفاده می کند. معنی آن چیست؟ به زبان ساده یک وب‌ سایت سریع به شما کمک می‌کند در نتایج جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوید، در حالی که یک وب‌ سایت کند احتمالاً شما را پایین ‌تر نشان می‌دهد. در نتیجه به دلیل سرعت پایین، تعداد مشتریان و کاربران شما کاهش خواهد یافت.

خرید وی پی اس با قیمت مناسب

۳ بازديد

سرورهای مجازی پرسرعت ایران جهت استفاده در بسیاری از امور پردازشی و فعالیت های اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد ، همچنین با استفاده از سرورهای مجازی و منابع اختصاصی یکی از مطمئن ترین و قوی ترین راه های میزبانی وب سایت در اختیار شما قرار می گیرد. ما با بهره گیری از بروزترین و قدرتمندترین سخت افزارهای موجود و اختصاص منابع سرور به صورت Dedicate جهت راه اندازی سرور مجازی (VPS) شما در کنارتان هستیم. استفاده از هارد های SSD ،NVMe، طراحی و معماری اصولی RAID جهت افزایش سرعت، استفاده از منابع کاملاً اختصاصی، پشتیبانی لحظه ای با کمک تیم اختصاصی VPS و … تنها بخش کوچکی از خدمات سرور کلیک در ارئه سرورهای مجازی پر سرعت می باشد.

دسترسی شما به سرور به صورت Root و بدون محدودیت صورت می گیرد. جهت رضایتمندی شما تمام ابزارها و امکانات KVM در اختیارتان قرار می گیرد و در صورت نیاز می توانید از انواع پنل های لینوکسی و ویندوزی بهره مند شوید.

سرورهای مجازی سرورکلیک با ترافیک نامحدود ارائه می شوند و علاوه بر میزبانی وب سایت برای انواع دیگر فعالیت های مجازی در حوزه برنامه نویسی، حسابداری، سیستم انبار، انواع اتوماسیون اداری و … بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

انواع سرور ها جهت سرخطی بورس، ثبت نام خودرو، کلاس های مجازی و سمینارهای آنلاین تنها بخشی از موارد استفاده از سرور مجازی پرسرعت می باشد. البته بیشترین دلیل برای خرید سرور مجازی پر سرعت، برای وب سایت‌هایی است که نیاز به ترافیک ماهانه بالاتری دارند، فضای ذخیره سازی بیشتری می‌خواهند و پردازنده قدرتمندتری نسبت به سرویس‌های اشتراکی نیاز دارند.

تمام سرویس های ارائه شده در هر زمان قابل ارتقاء می باشد.جهت اطلاع دقیق به انتهای جدول قسمت ارتقای سرور مجازی توجه فرمایید یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

تصور کنید شما روی سیستم خود یک هارد 1 ترابایت دارید و روی آن سیستم عامل ویندوز 10 را نصب کرده اید. حال کاری برایتان پیش می آید و برای حل آن نیاز به سیستم عامل لینوکس دارید. شما می توانید، بخشی از هارد سیستم خود را به نرم افزار VM Ware اختصاص دهید و یک سرور مجازی برای خود درست کنید. سپس روی آن لینوکس نصب کرده و کار خود را انجام دهید. سرور وی پی اس، نیز عملکردی این چنینی دارد. بخشی از سرور را به شما اختصاص می دهند و شما می توانید روی آن بخش از سرور، هر سیستم عاملی که می خواهید و نیاز دارید را نصب کنید و کار های خود را انجام دهید.

از مهم‌ترین کاربردهای سرور مجازی خوب این است که یکی از بزرگترین نگرانی‌های کارفرماها یعنی بازیابی اطلاعات را حل می‌کند. سرور مجازی برای داده‌های شما محلی امن است. زیرا در این محیط تحت تاثیر هیچ ویروسی نیست و به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید داده‌هایتان را بر روی آن ذخیره کنید و نیازی به بازیابی اطلاعات که آن هم اما و اگرهای فراوانی دارد، نداشته باشید.

از جمله کاربردهای سرور مجازی سفارشی برای خوره‌های کامپیوتری این است که به طور مثال دوست دارید یک نرم افزار یا یک سیستم عامل مانند یکی از نسخه‌های لینوکس را نصب و استفاده کنید، اما می‌ترسید به سیستم شما فشار وارد کند و یا أصلا سیستم شما کشش آن نرم افزار را نداشته باشد، شما با خرید یک سرور مجازی سفارشی به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

  1. قیمت خرید وی پی اس پرسرعت در مقایسه با سرور مجازی اختصاصی کمتر است.
  2. پس از خرید vps پرسرعت در صورت عدم نیاز به امکانات ویژه، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.
  3. از مزایای دیگر خرید vps و سرور مجازی پرسرعت می توان به کنترل کردن آسان تر آن اشاره کرد.
  4. معمولا پشنیبانی خوبی توسط شرکت های خدمات هاستینگ، برای وی پی اس پر سرعت ارائه می شود.
  5. امنیت vps پرسرعت بسیار بالا است.

خرید ماسک مو

۳ بازديد

ویژگی های یک ماسک مو قیمت مناسب

در حال حاضر برند های مختلفی در حال تولید ماسک مو  برای انواع مو هستند. بسیاری از این برندها از قیمت بالایی برخوردارند؛ اما آنچه مهم می باشد، کیفیت محصول است. ارزش و قیمت ماسک مو را در بازار، کیفیت آن مشخص می کند. موارد بسیاری باعث متغییر بودن قیمت انواع ماسک مو می شود که در ادامه بعضی از این موارد و ویژگی ها را که باید در هنگام خرید ماسک مو در نظر داشته باشید برایتان بازگو می کنیم.

بهترین ماسک مو باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • مرطوب کننده: ماسک مو قیمت مناسب باید باعث افزایش رطوبت و نرمی موهای شما شود. برای این کار می‌توانید از مواد مرطوب کننده مانند روغن کرچک، آووکادو، موم عسل و پروتئین های مو استفاده کنید.
  • تقویت کننده: ماسک مو باید به موهای شما کمک کند تا قوی ‌تر شوند و در برابر آسیب ‌های محیطی مانند آفتاب، آب و همچنین استفاده از محصولات شیمیایی مقاومت کنند. برای این کار می ‌توانید ازمحصولاتی حاوی آرگان، روغن نارگیل و بیوتین استفاده کنید.
  • مغذی: در زمان خرید ماسک مو باید توجه کنید که محصول حاوی مواد مغذی برای موهای شما باشد. برای مثال، محصولاتی که حاوی ویتامین E، آهن، روی و روغن جوجوبا هستند، به موهای شما کمک می‌ کنند تا سالم‌ تر و قوی ‌تر شوند.
  • قابلیت جذب: یکی دیگر از ویژگی های یک ماسک مو قیمت مناسب سرعت جذب آن است. ماسک مو باید به سرعت جذب شود و بدون ایجاد سنگینی و چربی در موها باقی بماند. برای این کار می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که به راحتی جذب شوند و به موهای شما حس نرمی و لطافت بدهند.
  • بدون مواد شیمیایی مضر: این محصول باید بدون مواد شیمیایی مضر بوده و برای موهای شما ایمن باشد. بهتر است از برندهایی که حاوی مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی هستند، استفاده کنید تا به موهایتان آسیبی وارد نشود.

خرید ماسک موی کراتینه

در موهای ما پروتئین کراتین وجود دارد، ماسک موی کراتینه فاقد سولفات موها را لطیف، نرم و صاف می کند و موجب افزایش رطوبت‌رسانی به موها، تثبیت شدن موهای رنگ شده و تقویت موهای آسیب دیده و وز می شود. ماسک مو کراتینه ترمیم کننده فوق قوی است. توجه داشته باشید که قیمت ماسک مو کراتینه با توجه به برند و سایز آن متفاوت است. معمولا قیمت بهترین ماسک مو بر اساس مواد مغذی به کار رفته در آن محاسبه می شود. موادی که علاوه بر تقویت و تغذیه موها به حالت دهی و ضخامت آن نیز کمک  می کند.

توجه داشته باشید که خرید اینترنتی ماسک مو که حاوی کراتین میکرونیزه است، فورا جذب ساقه مو می شود و موهای آسیب دیده را ترمیم، تقویت، آبرسانی می کند. این نوع ماسک مو مقاومت اولیه و طبیعی موها را بازگردانده و موها را احیا و حتی آبرسانی می کند و جلوه ای شاداب، لطیف و مقاوم به موهایتان می بخشد.

طریقه مصرف آن بستگی به نوع برند و کارایی آن دارد ولی معمولا به این صورت است که هفته ای یک تا دو بار مقداری از محصول را بر روی موهای مرطوب پخش کنید، ماساژ دهید و پس از 5 تا 15 دقیقه کاملا آبکشی نمایید. با خرید عمده ماسک مو کراتینه، موهایی درخشان تر، ضخیم تر، قوی‌تر و سالم‌تر را به خود هدیه دهید.