یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

جعبه سازی

۳ بازديد

خدمات جعبه سازی گلبرگ باکس

  • مقوا ایندربرد: مقوا ایندربرد برای بسته بندی محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و مورد تایید وزارت بهداشت است. از موارد استفاده از این نوع مقوا می توان به رنگ مو و کاور دور قوطی های کنسروهای غذایی اشاره کرد.
  • مقواگلاسه: این نوع مقوا مانند مقوای ایندربرد سفید بوده ولی براقیت بیشتری نسبت به آن دارد. سطح صاف و صیقلی سبب میگردد که جوهر به خوبی در سطح آن پخش شده و کیفیت چاپ بالا برود. مقوا گلاسه نیز مانند ایندربرد در بسته بندی محصولات بهداشتی به کار برده می شود.
  • مقوا پشت طوسی: مقوا پشت طوسی بیشترین کاربرد را در بین مقواها دارد. دلیل اسم گذاری این مقوا طوسی بودن پشت آن می باشد. برای کارخانه های یراق آلات پرفروش از مقوا پشت طوسی استفاده می شود. در برخی از موارد لازم است که این مقوا به همراه کارتن لمینت استفاده شود، زیرا وزن زیادی دارد و به این صورت ضخامت، قدرت و استحکام مورد نیاز آن تامین می شود. در ساخت پک های هدیه مانند ست کیف و کمربند و موارد دیگر نیز این مدل مقوا کاربرد دارد.

طراحی و چاپ جعبه سازی

یکی از مهم ترین قسمت های بسته بندی، تولید کارتن و جعبه سازی، طراحی و چاپ آن می باشد. در قسمت طراحی جعبه ابعاد و طرح کلی آن مشخص می شود، که برای بسته بندی بسیار مهم است. ولی برای جذب مشتری طرح چاپ شده بر روی جعبه  دارای اهمیت می باشد. به عنوان مثال طراحی و چاپ جعبه های صنعتی با پوشاک متفاوت می باشد زیرا درصنایعی مانند پوشاک ظاهر جعبه از دید مشتری مهم بوده و یکی از ارکان مهم بازاریابی محسوب می شود.

خرید وی پی اس2

۶ بازديد

خرید سرور مجازی ایران با قیمت ارزان و تحویل آنی!

فروش Vps ارزان خارج و ایران، مناسب برای وب سایت هایی است که دارای بازدید بالا و مصرف منابع بیش از حد هستند. و هاست اشتراکی نمی تواند پاسخگوی نیاز وبسایت آنها باشد. این نوع سرورها توسط مجازی ساز xen از کشورهای فرانسه، کانادا، هلند و… آماده خدمت رسانی به شما هستند. بهترین سرور مجازی در ایران این امکان را به شما می دهد تا یک رایانه قدرتمند با منابع اختصاصی نامحدود داشته باشید، VPS ارزان با استفاده از بهترین و به روز ترین روش های مجازی سازی تهیه شده است، و با بهترین شرایط و سرعت دسترسی به اینترنت دارای امنیت بسیار بالا می باشد. در این مقاله پی وی اس چیست؟ قصد داشتیم تا به شما موضوعات کامل و جامعی رو اطلاع بدیم و سرور مجازی یا همان وی پی اس برای استفاده ی طولانی مدت بسیار مناسب است و می توان چندین ماه بدون نیاز به راه اندازی مجدد و کاهش سرعت و بازدهی از آن استفاده کرد. شما می توانید برای خرید وی پی اس ارزان به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.


vps ارزان ویندوز؛ خرید سرور مجازی ارزان و با کیفیت

vps ارزان ویندوز، یکی دیگر از خدمات سایت سرورکلیک می باشد. خرید سرور مجازی VPS با قیمت ارزان، در بهترین دیتاسنترهای معتبر جهان ارائه میشود. شما می توانید برای خرید سرور مجازی ارزان و با کیفیت به سایت سرورکلیک مراجعه کنید. فروش انواع vps داخلی و خارجی بر روی زیر ساخت ابری با منابع نامحدود و بالاترین سرعت با منابع سخت افزاری اختصاصی و کنترل پنل با مدیریت آسان ارائه میشود. خرید وی پی اس ارزان، بهترین خدمات ارائه شده در سرورکلیک می باشد که توانسته است نیاز بسیاری از کاربران خود را برطرف می کند.

سرور مجازی اختصاصی (Virtual Private Server) ایده‌آل برای شرکتها، سازمانها و سایتهایی است که نیاز به منابع بیشتری برای ارائه خدمات خود دارند. سرور مجازی، حد فاصل بین سرویس هاستینگ مشترک وسرور اختصاصیاست. در سرویس هاستینگ مشترک تعداد زیادیوب سایتروی یک سرور قرار می‌گیرند و در مقابل سرور اختصاصی (Dedicated Server) نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد که بدون داشتن توجیه مالی تهیه آن به صرفه نخواهد بود.

ضدآفتاب 2

۴ بازديد

خرید کرم ضدآفتاب یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقداماتی است که باید برای مراقبت از سلامت و شادابی پوست خود انجام دهید. همان طور که می دانید کرم‌ های ضد آفتاب باعث محافظت از پوست در برابر اشعه ‌های مضر آفتاب می ‌شوند. این اشعه ‌ها می ‌توانند باعث پیری زودرس، سوختگی، سرطان پوست و مشکلات دیگری شوند. معمولا توصیه می شود که کرم ضد آفتاب خود را هر دو ساعت تجدید کنید تا از محافظت شدن کامل پوست خود در برابر تمامی اشعه های مضر نور خورشید و همچنین تأثیرات سوئی که برخورد گرما و نور خورشید بر پوست دارد خاطر جمع شوید.

برای خرید ضدآفتاب می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی و به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی الینو تهیه کنید. قیمت ضد آفتاب در این فروشگاه اینترنتی با توجه به برند و کیفیت محصول، مناسب می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع و با کیفیتی که در این سایت برای فروش عرضه شده اند انتخاب کنید.

نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود

۶ بازديد

آیا شما صاحب رستوران یا فست فود هستید و برای انجام کارهای حسابداری خود به دنبال نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود می‌ گردید؟ اگر این طور است، خواندن این مطلب برایتان مفید خواهد بود، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انجام کارهای حسابداری از همان زمان‌ های قدیم تا به الان یکی از نیازهای اساسی هر کسب‌ و کاری بوده است، چرا که با حسابرسی فعالیت‌ ها در طول یک دوره راحت تر می‌ توان برای ماه های آینده برنامه ریزی کرد و به طور کلی به یک نمای کلی از دخل و خرج در طول یک زمان می توان دست پیدا کرد.

 

قیمت دکلره

۴ بازديد
خرید رنگ مو بزرگ ‌ترین دردسر و بزرگ‌ ترین ریسک برای خانم ‌ها می باشد. اگر شما هم جزو خانم ‌هایی هستید که می‌ خواهید برای تغییر چهره خود یک اقدام درست و حسابی انجام دهید و با آن حسابی جذاب شوید؛ رنگ مو بهترین گزینه برای شما می باشد. منتها رنگ کردن مو، کاری است که می ‌تواند شما را در برابر یک انتخاب بسیار مشکل قرار دهد. یا باید برای یکبار رنگ کردن مو مبلغ بسیار زیادی را بپردازید و به آرایشگاهی معتبر بروید  و یا باید برای رنگ کردن مو های خود به فکر دکلره رنگی باشید و از تجربه خود استفاده کنید. این که خودتان می‌ توانید موهایتان را رنگ کنید به مارک رنگ مو و اجرای درست عملیات رنگساژ مناسب آن رنگ نیز بستگی دارد. پس نکته مهم برای خرید دکلره یک انتخاب درست می باشد. قیمت دکلره به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

کارخانه کارتن سازی

۶ بازديد

کارخانه کارتن سازی گلبرگ در سال 1389 در زمینه طراحی ، چاپ و تولید انواع کارتن 3 لا و 5 لا ، E فلوت ، B فلوت و C فلوت ، کارتن عادی ، دایکاتی و لمنتی با اتصال منگنه و چسب راه اندازی شده و هم اکنون تامین کننده نیازهای کارخانجات تولیدی و صنعتی کشور می باشد.
خدمات تولید کارتن بسته بندی گلبرگ شامل تولید انواع کارتن بسته بندی، تولید کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و کارتن صادراتی و پستی می باشد.

خرید وی پی اس

۴ بازديد

تصور کنید شما روی سیستم خود یک هارد 1 ترابایت دارید و روی آن سیستم عامل ویندوز 10 را نصب کرده اید. حال کاری برایتان پیش می آید و برای حل آن نیاز به سیستم عامل لینوکس دارید. شما می توانید، بخشی از هارد سیستم خود را به نرم افزار VM Ware اختصاص دهید و یک سرور مجازی برای خود درست کنید. سپس روی آن لینوکس نصب کرده و کار خود را انجام دهید. سرور وی پی اس، نیز عملکردی این چنینی دارد. بخشی از سرور را به شما اختصاص می دهند و شما می توانید روی آن بخش از سرور، هر سیستم عاملی که می خواهید و نیاز دارید را نصب کنید و کار های خود را انجام دهید. خرید وی پی اس انتخاب خوبی است. 

از مهم‌ترین کاربردهای سرور مجازی خوب این است که یکی از بزرگترین نگرانی‌های کارفرماها یعنی بازیابی اطلاعات را حل می‌کند. سرور مجازی برای داده‌های شما محلی امن است. زیرا در این محیط تحت تاثیر هیچ ویروسی نیست و به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید داده‌هایتان را بر روی آن ذخیره کنید و نیازی به بازیابی اطلاعات که آن هم اما و اگرهای فراوانی دارد، نداشته باشید.

از جمله کاربردهای سرور مجازی سفارشی برای خوره‌های کامپیوتری این است که به طور مثال دوست دارید یک نرم افزار یا یک سیستم عامل مانند یکی از نسخه‌های لینوکس را نصب و استفاده کنید، اما می‌ترسید به سیستم شما فشار وارد کند و یا أصلا سیستم شما کشش آن نرم افزار را نداشته باشد، شما با خرید یک سرور مجازی سفارشی به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

خرید سرور

۶ بازديد
سرور اچ پی که با نامhp server  شناخته می شود مقر این شرکت در آمریکا قرار دارد. همانطور که می دانیم سرور قلب شبکه به شمار می رود که وظیفه انتقال اطلاعات، پردازش، ذخیره سازی و تخصیص منابع شبکه را برعهده دارد. شرکت اچ پی خرید سرور hp را در کنار ذخیره سازها، دیتاسنترها و تجهیزات شبکه تولید وبه بازار عرضه نموده است. فروش سرورهای اچ پی امروزه طرفداران بیشماری بدست آورده که از سرورهای قدرتمند به شمار می آید.